Vállalkozás hvg.hu 2015. október. 06. 18:05

Szörnyű rémálmot vállalt be Jennifer Aniston az új Emirates-reklámban – videó

Bizony, sokkoló lehet arra ébredni, hogy nincs zuhanyzó vagy bár egy repülőn. Így járt Jennifer Aniston is, szerencsére csak álmában. Amikor felébredt, megnyugodott, mert rájött, hogy léteznek csilivili repülőgépek. Itt az Emirates légitársaság új reklámja.

A frissen házasodott Jennifer Aniston arcát adta egy humoros Emirates-reklámhoz. Köntösben és hátmosó kefével bolyongó szerencsétlen utast alakít, akit csúnyán kiröhög a személyzet, amikor megkérdezi tőlük, merre van a zuhanyzó a gépen. A bár felől is érdeklődik, de csak egy zacskó mogyorót tudnak felajánlani neki egy minitörölköző kíséretében.

Persze kiderül, hogy mindezt csak álmodta. Jennifer Aniston megnyugszik, amikor magához tér az Emirates járatán, és első mozdulatként egy tabletre téved a keze az ágya mellett. Utána pedig egy megértő pincérnek elmeséli, milyen rémálom gyötörte. És mindezt az annyira hiányolt bárban!

 Hát, ennyi a sztori, amivel az Emirates az A380-as gépeit népszerűsíti, a Creativity Online szerint az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és a világ több más pontján.

hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.