Vállalkozás hvg.hu 2014. október. 09. 12:06

Tinilányokkal tör a csúcsra az olasz ruházati lánc

Világszerte tinédzserek kedvencévé vált a semmiből előtörő olasz kiskereskedelmi lánc. A siker receptje: Instragram plusz fiatal lányok topban és rövid szoknyában.

Egy kutatás szerint az olasz Brandy Melville a következő nagy durranás a ruházati piacon. Az apró topokat, magas derekú, rövid szoknyákat és elnyűtt, bő pulóvereket kínáló cég 5 évvel korábban még teljesen ismeretlen volt. Azonban a felmérés szerint – az online kereskedelemnek és az internetnek köszönhetően – rövidesen a legkeresettebb márka lehet a tinédzserek körében.

A cég üstökösszerű megjelenésében meghatározó szerepe van az Instragramnak, ahol hosszú hajú tinédzserek pózolnak a cég ruháiban, ami kétmillió követőt eredményezett eddig. A lányok egy része profi modell, egy részük azonban a márka „tinédzser fókusz csoportjának” felfedezettje. A termékfejlesztést végző 20 fős csapat mind tinédzserekből áll, akiket azért fizetnek, hogy kutassanak és új stílusokat hozzanak be. „Kitalálok valamit, rányomom egy pólóra és kész” – mondja lelkesen Kjerstin Skorge, egy 16 éves lány Maliburól, aki a 20 fős csapat egyik tagja, és már 24 ezer követője van az Instragramon.

Másik érdekesség, hogy a cég egy méretben gyártja a ruhadarabokat és a „one size fits most” – a többség egy méretet hord – szlogen a marketingstratégia meghatározó része. A lengén öltözött fiatalokkal való reklámozás nem új a nap alatt, az Abercrombie & Fitch ruházati márka szintén ezzel tört föl a kilencvenes évek végén, a szülőket megdöbbentő hirdetések inkább népszerűvé tették a céget a tinik szemében.

via Business Insider

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.