Vállalkozás hvg.hu 2014. június. 27. 11:58

A mobil a Tesco új bűvész cilindere

A Tesco mobilapplikációjának előnyeit bemutató kampányt indított a Tesco. A mobilos alkalmazás segítségével a hirdetés szerint hihetetlenül könnyen és egyszerűen tudunk vásárolni.

A kampány fókuszában a Tesco Bevásárlás alkalmazás kommunikációja áll: a multinacionális vállalat azt igyekszik bemutatni, hogy a mobilalkalmazással még egyszerűbb és kényelmesebb a házhozszállítás szolgáltatás, mint eddig.

A Tesco 2014-es kommunikációjának fontos eleme a frissesség, így fontos volt, hogy ez is beépüljön a film üzenetébe.

A videót a Kreatív oldalán találtuk.

hvg360 Nemes Nikolett 2025. január. 10. 15:00

„Nem az az érdekes, hogyan ülsz, hanem hogy tíz-húsz percenként mozdulj meg” – minden, amit megtehetünk a gerincünk egészségéért

204 ország között Magyarország jár az élen a derékproblémák terén. Hogyan jutottunk idáig? Milyen képességeinket veszítjük el a kevés mozgás következtében, és miként befolyásolja a mentális állapotunk a mozgásszervi problémáinkat? Mi az az exercise snack, és miért kellene úgy, mint egy falat kenyér? Miért tévedés, hogy az úszás a gerincbetegek Szent Grálja, és hogyan kellene jól mozognunk? Ádám Judit gyógytornásztól és Almásy Csilla gyógytornász-fizioterapeutától szinte mindent megtudtunk a gerinc egészségmegőrzéséről, amit csak lehet.