Vállalkozás hvg.hu 2014. június. 04. 10:59

Online marketing 7. – A hírlevélkampány

Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!

Az online marketing célja, hogy internetes eszközökkel ismertté tegye a vállalkozást vagy termékét a nagyközönség előtt. A hatékony marketingkommunikáció márkát épít, növeli az eladásokat, és javul a vállalkozás jövedelmezősége is. Ma már egyetlen kisvállalkozás sem engedheti meg magának, hogy lemondjon az online marketingben rejlő lehetőségekről.

Sorozatunk korábbi részeit itt tudja elolvasni:

1. Az alapok
2. Céges honlap
3. Keresőmarketing
4. A sajtóközlemény
5. A banner hirdetés
6. A linképítés

Most a hírlevelekkel foglalkozunk. 

A hírlevél a válság előtt élte fénykorát, bár a kisvállalkozások ma is előszeretettel használják marketingre. A jelentősége egyre csökken a közösségi média (Google, Facebook) térhódítása miatt. Az új generáció tagjai már egyáltalán nem iratkoznak fel hírlevélre, mert döntő többségben a közösségi médiából tájékozódnak. A hírlevél így azon kisvállalkozásoknak lehet hasznos általában, amelyek ügyfélköre idősebb, mint 25 év.

Ha úgy döntünk, hogy a hírlevelet marketingre használjuk, akkor a következőket kell tudni róla.

Általában 4 oka van a hírlevelekre történő feliratkozásoknak:
- munkával kapcsolatos információk
- információk árakról és termékekről
- személyes érdeklődés, hobbi
- információk eseményekről, határidőkről

A hírlevélmarketing legvonzóbb előnye, hogy rendkívül költséghatékony. Az információs anyagot egyszer kell összeállítani, és számtalanszor ki lehet küldeni elektronikus úton, ami szinte költségmentes. Heti rendszerességgel küldhetünk ki akciós termékeket, szolgáltatásokat, híreket a céggel kapcsolatos változásokról vagy érdekes történésekről.

Természetesen mindezt a Facebook, Twitter céges oldalról is megtehetjük, sokkal hatékonyabban, mint hírlevélben. Amíg ugyanis a közösségi média interaktív, azaz párbeszédet kínál fel a cég és a vevő között, addig a hírlevél monológ, nincs közvetlen élő kapcsolat cég és vevője között.

Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

A marketingtevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy, vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!

 

 

Ingatlan Mészáros Márton Balázs 2024. december. 03. 14:20

Felháborított sok ingatlanközvetítőt, hogy értékelni lehet őket a legnagyobb hazai platformon

Nem felhőtlen az ingatlanközvetítők öröme, miután a legnagyobb hazai ingatlankereskedelmi platform, az Ingatlan.com értékelési rendszert vezetett be. A kritikusok szerint nem konzultáltak velük a bevezetés előtt, az értékelésekkel pedig könnyű visszaélni. Az oldal azonban úgy látja, hogy az új funkcióval átláthatóbbá válik a jelenleg vadnyugati körülmények között működő hazai ingatlanpiac.