Vállalkozás hvg.hu 2014. május. 27. 15:25

Kis butikkal kezdték, ma már milliárdos divatbirodalmat vezet a két modell

1988-ban kezdték.

Két volt modell Los Angelesben nyitott egy butikot 1988-ban, összesen 200 dollárból (mai árfolyamon kb. 45 ezer forint). Saját maguk tervezte ruhákat árultak, durván pikáns celeb stílusban. Flitterek, boák, tüllszoknyák, miniszoknyák – mindenki, aki a 90-es években a 70-es éveket akarta utánozni, tőlük rendelt. Az üzlet akkor futott fel igazán, amikor néhány filmsztár az ő ruháikban jelent meg nyilvánosan. Innentől kezdve a Juicy Couture milliókat érő divatmárkává vált.

Az alapítók, Pamela Skaist-Levy és Gela Nsh Taylor 2003-ban adták el cégüket 56 millió dollárért (12 milliárd forintért) egy multicégnek, de azóta sem pihennek. Pam & Gela néven egy új divatmárkán dolgoznak. A két hölgy annak tulajdonítja a sikert, hogy harmonikusan kiegészítik egymást az üzletben, immár 26 éve. Érdekesség, hogy a legelején visszautasította őket egy befektetési bankár, aki nem látott fantáziát ebben "a rongyrázásban".

Via

Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

hvg360 Lőrincz Tamás 2025. január. 06. 06:30

A választás időpontjánál is fontosabb, telik-e osztogatásra a Fidesznek, miközben a kilátásoknál csak a közhangulat rosszabb

A Tiszának az előrehozott választás témájának napirenden tartása – ezzel együtt leginkább annak elkerülése – mellett a pártépítés lesz a legfőbb feladata 2025-ben, a Fidesznek pedig a gazdaság felpörgetése és saját táborának megtartása. Mi vár a magyar politikára és a választókra a most kezdődő évben?