Az, hogy eddig nem hallott a We Heart It-ról, éppen az egyik vonzó tulajdonsága, ami miatt tinédzserek milliói csatlakoznak az oldalhoz havonta.
Ranah Edelin, a San Franciscó-i startup vezérigazgatója szerint attól annyira menő szolgáltatásuk, hogy nem ismerik sokan, vagyis exkluzív. „A Facebook túl nagy, túl sok felhasználója van, ezért nem cool a fiatalok körében. Hogy lehetne egy olyan szolgáltatás menő egy tinédzsernek, amit használ az anyja, a nagyanyja és a bácsikája is!? Ez nem a Facebook hibája, egyszerűen ilyen az emberi természet” – vallja Edelin, és úgy tűnik, nem beszél a levegőbe, hiszen a We Heart It-nek körülbelül 25 millió felhasználója van, ami havonta további egymillióval hízik. Ráadásul a felhasználók 80 százaléka 24 év alatti. Ami azért érdekes, mert ez az a korosztály, amelyik legfogékonyabb a közösségi média kínálta szolgáltatásokra, miközben a mobil telefonokhoz leginkább értő közönség. A startupnak jelenleg mindössze 18 alkalmazottja van, de ha az oldal továbbra is így növekszik, ez hamar változni fog, főleg hogy Edelin elmondása szerint a cég tőkeemelésre készül 2014-ben – írja a Mashable.