Lecseréli logóját a Yahoo
Az elmúlt években a vezetők váltogatásával keltett figyelmet az egykor szebb napokat is megélt internetes cég. Most a logóját cseréli le, ami a társaság irányításában tapasztalható változás szimbóluma lehet.
Szeptember negyedikétől a nagy lila Y! logót egy újra cseréli a Yahoo. Ez egyben jelképezi a cégnél végbement átalakulás mértékét is. A vállalat irányítását alig több mint egy éve átvevő Marissa Mayer agresszív expanzióba kezdett, ami egyelőre főként újabb és újabb cégek felvásárlásában érhető tetten. Az elmúlt egy évben mintegy 20 társaságot vett meg a Yahoo, a legnagyobb fogás a Tumblr volt 1,1 milliárd dollárért, de a múlt héten is bejelentettek egy felvásárlást. A megújulást jelképezi az is, hogy számos új szolgáltatás jelent meg a portfólióban, illetve a honlapot, a Flickr szolgáltatást és a saját mail-szolgáltatást is alaposan átalakították – írja a Világgazdaság.
Az átalakítás eredményei szemmel láthatóak, mert ugyan a cég a második negyedévben elért 1,135 milliárd dolláros bevétele 7 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól, azonban mind az üzleti eredmény, mind a nyereség alaposan megugrott. Az üzemi eredmény például 137 millió dollár volt, szemben az egy évvel korábbi 55 millióval, míg az adózott eredmény elérte a 331 millió dollárt, ami 46 százalékos fejlődést jelentett az egy évvel korábbihoz képest.