Idén is tolják majd a magyar görögdinnyét
Idén is lesz görögdinnye promóció a nagy áruházláncokban.
Az idén is lesz promóciós kampány a magyar görögdinnye népszerűsítésére az áruházláncokban a három éve kezdődött együttműködési folyamat eredményeként - jelentette be Budai Gyula, a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) parlamenti ügyekért felelős államtitkára a csütörtökön Budapesten tartott egyeztetésen.
Az együttműködés legfontosabb célja, hogy a magyar vásárlók garantáltan jó minőségű, belföldi termesztésű görögdinnyét fogyaszthassanak. A dinnyetermelők és a szakmai, valamint az érdekképviseleti szervezetek, továbbá a nagy áruházláncok képviselői egyeztettek a minisztériumi szakemberekkel - Budai Gyula vezetésével -, hogy az idén miként népszerűsíthető a tavalyinál is eredményesebben a magyar görögdinnye.
Tavaly a promóció hatására a magyar görögdinnyéből többet adtak el belföldön, mint külföldön. Korábban ez fordítva volt - emlékeztetett az államtitkár.