2013. július. 04. 14:52 MTI Utolsó frissítés: 2013. július. 04. 14:53 Vállalkozás

Idén is tolják majd a magyar görögdinnyét

Idén is lesz görögdinnye promóció a nagy áruházláncokban.

Az idén is lesz promóciós kampány a magyar görögdinnye népszerűsítésére az  áruházláncokban a három éve kezdődött együttműködési folyamat eredményeként - jelentette be Budai Gyula, a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) parlamenti ügyekért felelős államtitkára a csütörtökön Budapesten tartott egyeztetésen.

Az együttműködés legfontosabb célja, hogy a magyar vásárlók garantáltan jó minőségű, belföldi termesztésű görögdinnyét fogyaszthassanak. A dinnyetermelők és a szakmai, valamint az érdekképviseleti szervezetek, továbbá a nagy áruházláncok képviselői egyeztettek a minisztériumi szakemberekkel - Budai Gyula vezetésével -, hogy az idén miként népszerűsíthető a tavalyinál is eredményesebben a magyar görögdinnye.

Tavaly a promóció hatására a magyar görögdinnyéből többet adtak el belföldön, mint külföldön. Korábban ez fordítva volt - emlékeztetett az államtitkár.

Élet+Stílus hvg.hu 2024. november. 30. 10:00

„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken

<strong>Milyen személyiségjegyek jellemzik a munkamániásokat, és mi lehet az oka, hogy Magyarországon a civil szférában dolgozik a legtöbb munkafüggő</strong>? Mennyire az egyén, és mennyire a munkáltató felelőssége, ha a munkamánia eluralkodik, és függőséggé, kiégéssé válik? <strong>Mi a közös Karácsony Gergelyben és Donald Trumpban?</strong> A Kösz, jól vendége volt Kun Bernadette pszichológus és Merész István, az Allianz-Trade vezetője.