2013. február. 01. 16:44 hvg.hu Utolsó frissítés: 2013. február. 01. 16:39 Vállalkozás

Kínában tolakszik a Starbucks

A Starbucks forgalma Kínában és az ázsiai-csendes-óceáni térségben, együttesen 11 százalékkal haladta meg a tavalyi utolsó negyedévben, 2011 hasonló időszakának eredményeit. Ez azt jelenti, hogy kávéóriás a tizenkettedik egymást követő negyedévben produkál kétszámjegyű növekedést.

Kína jelenleg a Starbucks legnagyobb piaca Ázsiában jelenleg, és a várakozások szerint 2014-re a második legnagyobb globális bázisa lesz – írja a franchiseportal.hu. Jelenleg a cég 700 üzletet működtet, a világ legnépesebb országában – ebből egyedül Pekingben, több mint 100 kávéház található. A társaság arra törekszik, hogy 2015-re már 1.500 tagja legyen láncának Kína 70 városában.

"Érezhető, hogy a Starbucks márkához egyre többen kapcsolódnak"- nyilatkozta John Culver, a cég regionális elnöke "Nincs kétségem afelől, hogy ezt az átalakulást más vállalkozások is érzékelik Kínában"

A cég helyi beruházásainak egyik legfontosabb prioritása az épületek vonzó design-ja, és a "helyi építészethez való alkalmazkodás". A vállalat célja, hogy egy "harmadik helyet" hozzon létre a fogyasztók számára, amely kívül áll a munka és az otthon világán.

hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.