Kínában tolakszik a Starbucks
A Starbucks forgalma Kínában és az ázsiai-csendes-óceáni térségben, együttesen 11 százalékkal haladta meg a tavalyi utolsó negyedévben, 2011 hasonló időszakának eredményeit. Ez azt jelenti, hogy kávéóriás a tizenkettedik egymást követő negyedévben produkál kétszámjegyű növekedést.
Kína jelenleg a Starbucks legnagyobb piaca Ázsiában jelenleg, és a várakozások szerint 2014-re a második legnagyobb globális bázisa lesz – írja a franchiseportal.hu. Jelenleg a cég 700 üzletet működtet, a világ legnépesebb országában – ebből egyedül Pekingben, több mint 100 kávéház található. A társaság arra törekszik, hogy 2015-re már 1.500 tagja legyen láncának Kína 70 városában.
"Érezhető, hogy a Starbucks márkához egyre többen kapcsolódnak"- nyilatkozta John Culver, a cég regionális elnöke "Nincs kétségem afelől, hogy ezt az átalakulást más vállalkozások is érzékelik Kínában"
A cég helyi beruházásainak egyik legfontosabb prioritása az épületek vonzó design-ja, és a "helyi építészethez való alkalmazkodás". A vállalat célja, hogy egy "harmadik helyet" hozzon létre a fogyasztók számára, amely kívül áll a munka és az otthon világán.