Hasít a Lidl sajátmárkás mobilja
Több tízezren választották a blue mobile-t, a kizárólag a Lidl áruházláncában elérhető virtuális mobilszolgáltatást, amely – minden belföldi alapdíjas hívásirányba azonos feltételeket kínáló ajánlatok közül – a legalacsonyabb percdíjjal rendelkezik
Február 1-jén lesz egy éve, hogy a Lidl elérhetővé tette áruházaiban a blue mobile szolgáltatást, amely keretében önálló SIM-kártyák és készülékes csomagok is megvásárolhatók feltöltőkártyás konstrukcióban. Ráadásul a blue mobile egy év után is – minden belföldi alapdíjas hívásirányba azonos feltételeket kínáló ajánlatok közül – a legalacsonyabb percdíjjal rendelkezik. Az elmúlt évben a blue mobile folyamatosan bővítette készülékportfólióját, amelyben a klasszikus készülékeken túl egyre több internetképes készülék is megtalálható. A szolgáltatás és a hozzá tartozó mobiltelefon készülékek az áruházlánc mind a 156 áruházában elérhetők.
„Az új mobilszolgáltatás értékesítésének elindításával az volt a célunk, hogy minél több kiegészítő szolgáltatást nyújtsunk vásárlóinknak” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. „A blue mobile beváltotta a hozzá fűzött reményeinket, számos pozitív visszajelzés érkezik vásárlóinktól, amelyet az értékesítési adataink is alátámasztanak. Több tízezren választották már ezt a szolgáltatást, és ez meghaladja várakozásainkat” – tette hozzá.
A szolgáltatás népszerűségéhez az is hozzájárul, hogy az egyenlegfeltöltés gyors, egyszerű és kényelmes a Lidl áruházakban elérhető feltöltőbónoknak köszönhetően. Ráadásul a webshopon keresztül az egyenlegfeltöltés személyre is szabható. A blue mobile nemcsak beszéd- és sms-forgalmazásra alkalmas, hiszen mobilinternet-díjcsomagok is igénybe vehetők, a kisebb adatforgalmat tartalmazó napi díjas csomagtól egészen a nagyobb adatforgalmat tartalmazó időszaki díjas díjcsomagokig.
A távközlési termékek és szolgáltatások számára a hátteret a Magyar Telekom biztosítja, amely vállalat rendkívül sikeresnek ítéli meg a Lidllel való együttműködés első évét mind ügyfélszám, mind üzleti várakozások terén. A Telekom elsősorban a verseny élénkítését, a piac bővítését és építését kívánta elérni a virtuális távközlési piacra történő belépéssel.