2012. június. 20. 15:43 hvg.hu Utolsó frissítés: 2012. június. 20. 15:35 Vállalkozás

Jön a Praktiker márka a barkácspiacra

Stratégiai szerepet szán a jövőben a saját márkás termékeinek a magyar piacon a Praktiker. A korábbiak helyét a már meglévő Budget és újként a Praktiker, mint saját márka veszi át. A döntés célja a racionalizálás és a Praktiker márka erősítése.

A Praktiker piackutatásai szerint az utóbbi 2-3 évben egyre nagyobb hangsúlyt kaptak a kereskedelmi márkák a barkács és lakberendezési szektorban, s ez a trend folytatódni fog a következő időszakban is – írja a Világgazdaság. A Praktiker az új igényekre válaszul újradefiniálja saját márkáit a magyar piacon: megerősíti a Budgetet, illetve piacra vezeti a Praktiker márkát.

A Praktiker a jövőben növelni kívánja a saját márkás termékek arányát az árukészletében és a vállalati stratégiában, valamint hangsúlyosabb szerepet szán a marketingkommunikációban is számukra. A Budget és a Praktiker, mint kereskedelmi márka szakaszosan egyre több termékkörben fog megjelenni, így az elektromos gépek, a szerszámok, az autós kiegészítők, a kerti bútorok, a lámpák, a háztartási kisgépek, öntözéstechnikai termékek és a bútorok kínálatában.

hvg360 Fülöp István 2024. december. 02. 06:30

Kivéreztetett önkormányzatok: durva helyiadó-emelésbe kezd több kerület és város, hogy pótolja az elvont pénzeket

Évek óta tart az önkormányzatok kivéreztetése a kormány által, elég csak az iparűzési adó felfüggesztésére vagy a különleges gazdasági övezetek kijelölésére gondolni. A jelek szerint több budapesti kerület és megyei jogú város komolyan vette Navracsics Tibor tanácsát, és januártól egyes helyi adók jelentős emelésével kompenzálja az elvont pénzeket. Megnéztük, hol, mennyivel nőnek a ezek a közterhek.