2012. június. 19. 13:02 hvg.hu Utolsó frissítés: 2012. június. 19. 12:51 Vállalkozás

Új arculat és tartalom az Origónál

Teljes arculatváltáson esett át az Origo Zrt. Felfrissítették kínálatukat, elköltöztek és új logót kaptak.

Az Origo Zrt. szervezeti és tartalmi átszervezésen ment keresztül 2011-ben – írja a Kreatív Online. Ismét saját gyártású műsorokat mutat be a televíziós csatornáin és a kapcsolódó online oldalakon, valamint az Origo tavasszal gasztrotartalmat is bevezetett Táfelspicc néven, a Life.hu-n pedig elindult Ez Zsír! című életmódprogram.

A tavaszi megújulást az új irodaház követte, az Infoparkból a belvárosba költöztek egy környezettudatos technológiák alkalmazásával felújított épületetbe a Dob utcába.

A következő lépés az új logó kitalálása volt. Több hónapos közös gondolkodás és munka eredményeként született meg az Origo Médiacsoport új logója és vállalati arculata. A terméket és szolgáltatásokat egységbe foglaló, a hirdetési piacon és az olvasók számára is azonosítható megjelenést biztosító látványvilág a megújulási folyamat záróakkordja – mondta Vaszily Miklós az Origo Zrt. vezérigazgatója.

Az teljes egészében a Magyar Telekom tulajdonában lévő Origo Zrt. srabilan veszteséges, sőt adózott eredménye 2010 és 2008 között növekvő veszteséget mutatott. Miközben a társaság nettó árbevétele 2008 után esett, majd valamelyest emelkedett – 2008-ban 4,494 milliárd forint volt, majd a következő két évben 3,735, illetve 4,432 milliárd –, adózott eredménye a 2008-as 833 millió forint után a következő évben 1,237, majd 1,33 milliárdos veszteséget mutatott. A társaság az Opten céginformációs szolgáltató adatai szerint 188 főt foglalkoztat.