Új arculat és tartalom az Origónál
Teljes arculatváltáson esett át az Origo Zrt. Felfrissítették kínálatukat, elköltöztek és új logót kaptak.
Az Origo Zrt. szervezeti és tartalmi átszervezésen ment keresztül 2011-ben – írja a Kreatív Online. Ismét saját gyártású műsorokat mutat be a televíziós csatornáin és a kapcsolódó online oldalakon, valamint az Origo tavasszal gasztrotartalmat is bevezetett Táfelspicc néven, a Life.hu-n pedig elindult Ez Zsír! című életmódprogram.
A tavaszi megújulást az új irodaház követte, az Infoparkból a belvárosba költöztek egy környezettudatos technológiák alkalmazásával felújított épületetbe a Dob utcába.
A következő lépés az új logó kitalálása volt. Több hónapos közös gondolkodás és munka eredményeként született meg az Origo Médiacsoport új logója és vállalati arculata. A terméket és szolgáltatásokat egységbe foglaló, a hirdetési piacon és az olvasók számára is azonosítható megjelenést biztosító látványvilág a megújulási folyamat záróakkordja – mondta Vaszily Miklós az Origo Zrt. vezérigazgatója.
Az teljes egészében a Magyar Telekom tulajdonában lévő Origo Zrt. srabilan veszteséges, sőt adózott eredménye 2010 és 2008 között növekvő veszteséget mutatott. Miközben a társaság nettó árbevétele 2008 után esett, majd valamelyest emelkedett – 2008-ban 4,494 milliárd forint volt, majd a következő két évben 3,735, illetve 4,432 milliárd –, adózott eredménye a 2008-as 833 millió forint után a következő évben 1,237, majd 1,33 milliárdos veszteséget mutatott. A társaság az Opten céginformációs szolgáltató adatai szerint 188 főt foglalkoztat.