Jön a kaliforniai divatmárka
A magyar piacon terjeszkedik a húsz éve, Kaliforniában alapított divatmárka, a Timeout.
Az 1992-ben alapított kalifornia divatbrand magyarországi terjeszkedését idén márciusban kezdte meg két vidéki városban, Szegeden és Győrben – írja a franchiseportal.hu. Budapesten szeptemberben nyitnak az első üzletek az Árkád és az Allee bevásárlóközpontokban.
Az első két üzletet és a budapesti Árkádban nyíló egységet a mester franchise partner üzemelteti. Az Allee bevásárlóközpontban már franchise partnerek nyitnak. A Timeout további terjeszkedést tervez országszerte franchise partnerek bevonásával.
A Timeout Line Kft.-t tavaly november végén jegyezték be Szegeden, 500 ezer forint jegyzett tőkével, a társaság főtevékenysége ruházat kiskereskedelem – derül ki az Opten adatbázisából. A céget egy magyar magánszemély alapította, aki egyben az ügyvezető, majd idén februárban tulajdonos lett a Seychelle-szigeteken bejegyzett Mish Group Ltd. is.