Audi: Továbbra is padlógáz
A luxusautó-gyártó, amely tavaly még a világpiac harmadik legnagyobb szereplője volt kategóriájában, 2015-re azonban a...
A luxusautó-gyártó, amely tavaly még a világpiac harmadik legnagyobb szereplője volt kategóriájában, 2015-re azonban a globális vezetővé szeretne válni, júniusban is 19 százalékkal növelte eladásait, aminek eredményeként 117 650 gépkocsin adott túl 30 nap alatt. Peter Schwarzenbauer a vállalat marketing és értékesítési vezetője jelezte: az első hat hónap forgalmi adatai felülmúlták terveiket, s várakozásaik szerint kedvező adatokkal örvendeztethetik meg befektetőiket a következő hónapokban is.
A vállalat egyébként ismét kimagaslóan teljesített a nagy feltörekvő piacokon, s ezúttal hazájában is jelentős növekedést könyvelhetett el. A cég közleménye szerint a németországi eladások 18 százalékkal ugrottak meg, míg Kínában 29, Brazíliában pedig 121 százalékos növekedést regisztráltak a hatodik hónapban éves összevetésben. Az Audi az első negyedévben megelőzte a kategóriában tavaly még második helyen álló Mercedest, s szakértők szerint nem kizárt, hogy előnyét év végéig meg tudja tartani a társaság.