Fölveszi a kesztyűt a BMW
A BMW 2010-re évente több mint kétmillió autó eladását tervezi, a 2009-es egymillió után – mondta kedden reggel a...
A BMW 2010-re évente több mint kétmillió autó eladását tervezi, a 2009-es egymillió után – mondta kedden reggel a kategóriabeli világelsőséget a Daimlertől 2005-ben elhódító társaság vezérigazgatója, Norbert Reithofer.
A BMW az ambiciózus célt a 6-os sorozat új modelljeivel, szélesebb körű Mini-választékkal és egy városi, elektromos autóval próbálja majd elérni, és a jelenlegi kapacitások bővítésére, valamint (legalább egy) új gyár felépítésére készül.
A BMW legerősebb kihívójának jelenleg az Audi tűnik; a Volkswagen (amely az Audin kívül a Bentley és a Lamborghini tulajdonsa is) 2015-re ígérte a „trónfosztást”.