Vb-hatás Magyarországon: Sör, chips, LCD tévé
Az elmúlt hetek kedvező időjárása és a tegnap véget ért labdarúgó világbajnokságnak köszönhetően jelentős mértékben...
Az elmúlt hetek kedvező időjárása és a tegnap véget ért labdarúgó világbajnokságnak köszönhetően jelentős mértékben megnőtt a sör, az üdítőitalok, a jégkrém és rágcsálnivalók iránti kereslet – jelezte közleményében a hazánkban 106 hipermarketet üzemeltető Tesco.
Júniusban – részben a 11-én kezdődő vb-nek, részben az egyre melegebb napoknak hála - közel másfélszer annyi sör és ásványvíz fogyott a Tesco áruházakban, mint májusban. Megugrott a szénsavas üdítőitalok és a jégkrémek forgalma is: előbbiekből ötödével adtak el többet, mint a megelőző hónapban, míg utóbbiból 40 százalékkal kelt el több mint májusban.
Mindeközben ugrásszerűen emelkedett a TV-k forgalma is: júniusban kétszerannyi televíziót adtak el, mint a korábbi hónapokban. A legkeresettebbek természetesen az LCD-tv-k voltak.