Avantgarde: kreatív kerozin az easyJet-nek
Az Avantgarde a fő hangsúlyt a légitársaság ismertségének és imázsának magyar médiában való erősítésére kívánja...
Az Avantgarde a fő hangsúlyt a légitársaság ismertségének és imázsának magyar médiában való erősítésére kívánja helyezni, az easyJet-et, mint a magyar utazó közönség legjobb választását kívánja bemutatni. A tanácsadó cég lesz felelős a légitársaság magyar website-jához kapcsolódó PR aktivitásokért is.
Az Avantgarde, amely tenderen nyerte el a megbízást, közvetlenül Peter Voets-cel, a Svájc, Ausztria, Közép Európa régióért felelős marketing igazgatóval fog együtt dolgozni. "Az Avantgarde látásmódja, kreatív ötletei és kiterjedt légiközlekedési tapasztalata győzött meg minket arról, hogy partnereink legyenek a rólunk kialakult kép továbbfejlesztésében és az utasszámunk növelésében” - nyilatkozta a szakember.