2009. október. 19. 16:15 ecoline.hu Utolsó frissítés: 2009. október. 19. 16:11 Vállalkozás

Avantgarde: kreatív kerozin az easyJet-nek

Az Avantgarde a fő hangsúlyt a légitársaság ismertségének és imázsának magyar médiában való erősítésére kívánja...

Az Avantgarde a fő hangsúlyt a légitársaság ismertségének és imázsának magyar médiában való erősítésére kívánja helyezni, az easyJet-et, mint a magyar utazó közönség legjobb választását kívánja bemutatni. A tanácsadó cég lesz felelős a légitársaság magyar website-jához kapcsolódó PR aktivitásokért is.

Az Avantgarde, amely tenderen nyerte el a megbízást, közvetlenül Peter Voets-cel, a Svájc, Ausztria, Közép Európa régióért felelős marketing igazgatóval fog együtt dolgozni. "Az Avantgarde látásmódja, kreatív ötletei és kiterjedt légiközlekedési tapasztalata győzött meg minket arról, hogy partnereink legyenek a rólunk kialakult kép továbbfejlesztésében és az utasszámunk növelésében” - nyilatkozta a szakember.

hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.