Vivendi: veszteség a negyedik negyedévben
A negyedéves profitot 1,5 milliárd euróval kurtította meg az az...
A negyedéves profitot 1,5 milliárd euróval kurtította meg az az értékcsökkenés, amelyet a Vivendi a GE többségi tulajdonában lévő NBC Universal-beli 20 százalékos pakettjénél könyvelt e.
A teljes 2008-as évben az árbevétel éves összevetésben 17,2 százalékkal, 25,4 milliárd euróra, az EBITA 4,9 százalékkal, 568 millió euróra emelkedett; az adózott eredmény az egy évvel korábbival lényegében megegyezik: 2,6 milliárd euró.
Az Universal Music Group – a Vivendi második legnagyobb árbevételű divíziója – tavaly a 2007. évitől 4,5 százalékkal elmaradó, 4,65 milliárd eurós árbevétel mellett 10 százalékkal növelte EBITA-ját. A legnagyobb bevételt hozó SFR-nél az EBITA nem változott, miközben az árbevétel 28,1 százalékkal, 11,6 milliárd euróra nőtt.