40 forintos joghurttal próbálja visszaszerezni vásárlóit a Danone
Az Eco-packban a drágább termékekhez hasonló minőségű joghurtokat...
Az Eco-packban a drágább termékekhez hasonló minőségű joghurtokat kínál a cég, négyféle ízben. (A társaság szóvivője közölte: ugyanazt a tej-alapanyagot és ugyanazt az erjesztő baktériumot használják, mint az Activia készítésekor – az utóbbi termékből négy doboz átlagosan két euróba kerül.)
A lépéssel a Danone a zsugorodó keresletnek próbál lendületet adni. Franciaországban az infláció és a magas – augusztusban például 15 éve nem látott mértékben emelkedő – munkanélküliség erősen visszavetette a vásárlókedvet; a Danone nemrégiben jelentette be, hogy hazai piacán tejtermékeiből a második negyedévben kevesebbet adott el, mint egy évvel korábban.