2008. szeptember. 11. 15:28 hvg.hu Utolsó frissítés: 2008. szeptember. 11. 14:48 Vállalkozás

Mennyi esélyük van a kisboltoknak a világhálón?

Magyarországon az internet erősen befolyásolja mindennapjainkat. Vajon igaz-e ez egy kis élelmiszerüzletre is? Ki tudja használni a netet például ügyfélszolgálatra vagy értékesítésre? A website és az e-mail hírlevél hogyan segíthet ebben? Cikkünk erre ad tippeket.

„Az internet nem alkalmas márkaépítésre!” – mondhatná egy kis élelmiszerüzlet tulajdonosa, ez azonban tévedés. Az internetet bárki tudja használni úgy, hogy az segítse vállalkozását: többek közt erősítse a kapcsolatot a vevőivel és ezáltal építse a márkáját. Egy website és egy e-mail hírlevél segíthet az ügyfélszolgálatban és az értékesítésben, de a lojalitás kialakításában is.

Hasznos információk

Ha a kis élelmiszerboltban a vevő olyan terméket szeretne megvenni, ami nem áll azonnal rendelkezésre, elmegy egy másik üzletbe, ahol megkapja. De ha a kereskedő elkéri a vevő e-mail címét, hogy értesítse, amikor az adott termék megérkezik a boltba, máris kialakul egy kapcsolat, ami később lojalitássá válhat.

Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.