2008. január. 09. 14:48 ecoline.hu Utolsó frissítés: 2008. november. 17. 16:44 Vállalkozás

Furcsa ügyben fizetett ki tartozást a Magyar Telekom leánya

A Magyar Telekom Nyrt.

A Magyar Telekom Nyrt. illetékese az üggyel kapcsolatban az MTI érdeklődésére közölte: a TSH 2007 augusztus végén került a Magyar Telekom Nyrt. (MT) 100 százalékos tulajdonába - korábban az MT 51 százalékban birtokolta - majd ezt követően a társaság jogutódlással megszűnt és beolvadt az IQSYS Zrt.-be. 

Az IQSYS helytáll

Ezt a Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság 2007. december 31-én hozott végzése is rögzíti. Az IQSYS szintén az MT 100 százalékos tulajdonában van, tőkeerős, fizetőképes cég, és minden, a TSH-val szemben követelt tartozásért helytáll.

Az MTI úgy tudja, hogy a mostani kifizetés nem feltétlenül jelenti azt, hogy a TSH és a jogutód elismeri a követelés jogosságát, csak a felszámolási eljárás megszűntetését akarták elérni. Az MT arról nem nyilatkozott, hogy milyen cégeknek tartozott a TSH.

Nem folytatható le az eljárás

Az MT közölte: a TSH-val szembeni eljárás jogilag nem folytatható le, mert jogutódlással megszűnt. Az MT közölte azt is, hogy a TSH nem azonos a Magyar Telekom üzleti szolgáltatások üzletágával, a T-Systems-szel.

A Magyar Telekom T-Systems márkanév alatt nyújt a kiemelt üzleti partnerek, a nagyvállalati ügyfélkör, valamint a kis- és középvállalati ügyfélkör részére mobil- és vezetékes távközlési, valamint infokommunikációs és rendszerintegrációs szolgáltatásokat. Az üzletág magába foglalja a marketing, értékesítési és ügyfélkapcsolati tevékenységeket is.

A Magyar Telekom részvénye a Budapesti Értéktőzsdén szerdán 920 forinton állt, ami 0,86 százalékos esést jelent. 

hvg360 Sztojcsev Iván 2025. január. 13. 06:30

Kiszámoltuk, melyik volt az ország legproblémásabb vasútvonala 2024-ben

Annyira megsokasodtak a bajok a győri vasútvonalon a felújítás után, hogy a második helyre jött fel, de a legtöbb gondot összeszedő magyar vonal így is ugyanaz lett, mint amely öt éve minden évben. A csúcskésést az a vonat hozta össze, amely Budapestről kilenc és fél óra alatt ért el Ausztriába, de a listánkból az is kiderül, hogy a havazás vagy épp a nyári hőség mennyire viselte meg a vasutat. Ahogy az is, van-e egyáltalán olyan vonal, ahol tökéletes volt a szolgáltatás.