2012. november. 29. 11:50 hvg.hu/MTI Utolsó frissítés: 2012. november. 29. 11:46 Karrier

A Raiffeisen a Nyíregyházi Főiskolán indítja 150 fős call centerét

A Raiffeisen Bank a Nyíregyházi Főiskolán alakítja ki új műveleti bankközpontját - közölte a bank vezérigazgató-helyettese csütörtökön. Korábban kiderült, a központban 150 telefonos munkatárs kiképzése kezdődik el.

A Raiffeisen Bank Zrt. a Nyíregyházi Főiskolán alakítja ki új pénzintézeti műveleti központját - jelentette be a bank vezérigazgató-helyettese csütörtökön a szabolcsi megyeszékhelyen. Martin Melkowitsch a városi közgyűlés ülésén elmondta: a központ az első beruházási ütemben mintegy százötven embernek ad munkát.

A Raiffeisen május végén jelentette be, hogy új műveleti centrumát a magyar kormány és a nyíregyházi önkormányzat támogatásával Nyíregyházán alakítja ki; a nyírségi nagyvárost egy évig tartó elemzés után, számos külföldi és tíz magyar nagyváros közül választották ki.

Tamás Péter, a Raiffeisen Bank kooperációs igazgatója azt mondta akkor, hogy követelmény, hogy a leendő munkatársak legalább 10 százaléka angol nyelven is beszéljen, ezért a Nyíregyházi Főiskolán korábban végzett hallgatók jelentkezését is várják dolgozni a bankműveleti központba. Az oktatási intézményben a jelenlegi diákoknak pedig állásbörzén ajánlják majd az elhelyezkedési lehetőséget.  

A bank telefonos ügyfélszolgálati illetve telefonos értékesítési munkakörökre várt jelentkezőket, az első nyíregyházi csoportok 4 hónapos betanítása augusztus végére tervezte a társaság - mondta el egy július végi, HR Portálnak adott interjúban Ráczné Szőke Ildikó, a Raiffeisen Bank humánpolitikai főosztályának vezetője.