Négy tipp, hogy hatékonyabban dolgozzon az irodában
Ha több emberrel dolgozunk egy irodában, elkerülhetetlenek a kisebb-nagyobb zajforrások. Van, akit ezek nem zavarnak, de akad, akit egy mobiltelefon csörgése teljesen kizökkent a munkájából. Tippek, hogy tudjuk ezeket a háttérzajokat figyelmen kívül hagyni.
Az irodai munka egyik legnagyobb hátránya az, hogy rengeteg minden elterelheti a figyelmünket a munkáról. A telefonok csörgése, a beszélgetések mind-mind olyan zajforrások, amik megnehezíthetik a koncentránciónkat. Ha túl sokszor kizökkenünk a tennivalóinkból, nő az esélye annak, hogy hibázunk, vagy gyengül a teljesítményünk – figyelmeztet a Forbes magazin.
Kevesen gondolnák, de ez a hangulatra is kihathat - negatívan. A Forbes szakértői szerint ugyanis, ha valaki pontosan, precízen dolgozik, jól végzi a munkáját, elégedett lesz, ami egyfajta boldogság érzetet okoz, így ha a sok zavaró tényező miatt többször hibázik valaki, az növelheti a stresszt, ami csak még jobban gyengíti a teljesítményt.