Rogán Antaléktól azonban jutott pénz az ATV-nek és az RTL-nek is.
Öt hónap kellett ahhoz a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodának, hogy megmutassa az Átlátszónak, mennyit költött 2022-ben a társadalmi célú reklámként futó kampányokra, és hogy hol futottak ezek a hirdetések. A lap összesítése szerint az állami milliárdok túlnyomó része a kormányközeli médiához ment, de jutott belőle a Blikknek, a Népszavának, az ATV-nek és az RTL-nek is.
A lapnak kiadott adatok szerint a következőképpen alakultak a különböző kampányok költései:
- Magyarország előre megy, nem hátra 1 839 042 330 forint,
- Szja-mentesség 976 406 120 forint,
- Minimálbér 963 987 500 forint,
- Otthonteremtés 974 406 213 forint,
- Gyermekvédelmi népszavazás 5 176 824 785 forint,
- Magyar Falu 203 765 625 forint,
- SZÉP-kártya 980 433 366 forint,
- Társadalmi célú reklám (TCR) kampány 2 297 223 326 forint,
- Őrizzük meg Magyarország biztonságát 2 023 734 843 forint,
- A béke a háborús infláció ellenszere 2 053 173 176 forint,
- Háborúban összefogásra van szükség 2 050 387 153 forint.
A kampányokkal a legjobban a kormánymédia járt: hozzájuk 16,6 milliárd forint jutott 2022-ben. A lap kampányokra szétszálazva mutatta be, hogy melyik orgánumhoz mennyi jutott, de ezek között is vannak látványos kiugrások: a Magyarország előre megy, nem hátra kampányból a Népszava 99 millió forintot kapott a hirdetésekért, a Blikk pedig 78 milliót, az ATV pedig az SZJA mentesség kampány futtatásáért kapott ötvenmillió forintot, de ugyanennyi került hozzájuk a minimálbérről szóló kampányból és az otthonteremtési kampányból is. Az RTL-en A béke a háborús infláció ellenszere kampányban hirdettek el 46 millió forintot, majd a Háborúban összefogásra van szükség kampányban 37 millió forintot.