Dabóczi Kálmán közleményben kért bocsánatot a fővárosiaktól, egyben vizsgálatot ígért.
A T-Systems vezetője után a BKK vezérigazgatójának is eszébe jutott, hogy bocsánatot kérjen az e-jegyrendszer körüli helyzet miatt. Dabóczi Kálmán közleménye azonban sokban nem hasonlít a rendszer kidolgozásáért felelős informatikai cég igazgatójának, Kaszás Zoltánnak az üzenetéhez. Amíg előbbi a finoman szólva nem jól működő e-jegyért és a hibákat etikus hekkert feltáró fiatal meghurcolásáért is elnézést kért, utóbbi eddig jutott:
Őszintén sajnálom, hogy a BKK online értékesítési rendszerének bevezetése problémákkal terhelt, higgyék el, engem és kollégáimat is az a cél vezérelt, hogy a közösségi közlekedést használók könnyen elérhető, gyors és ügyfélbarát megoldást vehessenek igénybe.
Ebben nem kételkedünk, abban már inkább, hogy a rendszer további működtetése a legjobb megoldás. Márpedig a közleményben semmilyen utalás nincs arra, hogy leállítanák.
Dabóczi Kálmán azt jelezte: Tarlós István főpolgármester átfogó vizsgálatot rendelt el „a főváros közösségi közlekedési rendszerének biztonságos és utasbarát működtetése érdekében”. Ő maga pedig felszólította a T-Systems Magyarország vezérigazgatóját a szükséges információk átadására és a jelentés elkészítésére. A BKK-nál pedig megkezdték „az adatok és dokumentumok összegyűjtését annak érdekében, hogy – mind a városvezetés, mind a közvélemény számára – mielőbb feltárhatók és megismerhetők legyenek a szolgáltatás megkezdésének körülményei, az indulás óta a rendszert ért informatikai támadások, illetve a rendszer biztonságos működése érdekében tett intézkedések és azok eredményessége”.
A BKK vezérigazgatója a hibák miatti kényelmetlenségekért elnézést kért a társaság utasaitól, és ígéretet tett arra, hogy kidolgozzák az „értékesítési csatornának bizalmat szavazó kedves utasainkat ért kellemetlenségek és esetleges egyéb hátrányok kompenzálásának legegyszerűbb módját”.
A BKK-t számtalan bírálat érte az e-jegyrendszer egy héttel ezelőtti bevezetése óta, a biztonsági rések miatti kritikákat Dabóczi visszaverte, a cég pedig büntetőfeljelentést tett. Amikor azonban kiderült: rendőrök vitték el azt az etikus hekkert, aki egy ilyen résre figyelmeztette a BKK-t, a felhasználók a cég Facebook-oldalát árasztották el kritikáikkal, hekkerek pedig az internetes oldal - és az online jegyrendszer - működését lehetetlenítették el.