A Trinity Communications révén Szijjártó Péter ismerőse nyert el egy 12 milliós állami PR-tendert. Ők a 25 milliárdos állami kommunikációs tender egyik nyertes résztvevői.
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. PR- és kommunikációs tanácsadásának munkálataira nyert 12 millió forint értékben a Trinity International Communications Kft. Az összeg nem vetekszik egy MNB-s Alapítvány tőkéjével, egy jobbfajta budai várbéli újjáépítéshez sem fogható, de nem is jár annyi munkával: a közbeszerzési értesítő szerint az aláírástól számítottan 2016. július 31-ig kell tanácsokat adni a Magyar Közútnak.
A Trinity annak a Kuna Tibornak a cége, aki Szijjártó Péter barátja, és aki a 2010 óta egyre zsírosabb falatokat elnyerő Young & Partners tulajdonosa is egyben. Utóbbi cég üstökösként tűnt fel a kommunikációs cégek piacán: 2013-ra 2,054 milliárdra nőtt a 2009-ben még csak 115 milliós bevétele, olyan megrendelőknek dolgozott, mint a Közgép, a Miniszterelnökség és számos minisztérium.
Aztán egy idő után, pontosabban 2014-ben feltűnt a Trinity (elődcége 2010-ben a Heliopolis volt), amely egyre többször nyert – és, ahogy az Index megírta, kiderült, Kuna áll e mögött a cég mögött is, 2015 márciusától már hivatalosan is ő a tulajdonos. Kuna a Young & Partners kreatív kifulladásával, a cég motiválásával magyarázta, miért alapított új céget a meglévő sikeres mellé. Azt viszont tagadta, hogy a simicskátlanítás miatt kellett váltania, és egy e szempontból tiszta céggel megjelennie a piacon.
A Trinity 2015 márciusa óta egymás után nyeri a tendereket, ők a 25 milliárdos kormányzati giga reklámtender egyik nyertes konzorciumának a tagjai. Azt a tendert ugyanúgy a Rogán Antal miniszterelnökségi kabinetfőnök alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) írta ki, mint a mostani, a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-re vonatkozó 12 milliós pályázatot.