2014. január. 02. 12:37 hvg.hu Utolsó frissítés: 2014. január. 02. 13:51 Itthon

624 millióba került a Magyarország jobban teljesít kampány

A 2013. márciustól novemberig tartó kampány minden felületen zajlott. A lebonyolító cégeket közbeszerzésen választották ki – tájékoztatott Navracsics Tibor egy írásbeli kérdésre válaszolva.

Bruttó 792 278 080 forint, azaz nettó 623 841 008 forint plusz áfa volt a Magyarország jobban teljesít kampány költsége – írta Navracsics Tibor közigazgatási és igazságügyi miniszter Dúró Dóra írásbeli kérdésére válaszolva.

A kampány teljes költségvetésébe a médiafelületek megvásárlása és a kreatívok legyártása is beleértendő – idézte az Index Navracsics válaszát.

A kreatívokat a Lounge Design Kft. készítette, a médiatervezést és -vásárlást az Inter Media Group Kft.-re bízták. Mindkét céget közbeszerzésen választották ki.

A kampány 2013 márciusában kezdődött és novemberben ért véget. Televízióban, rádióban, közterületen, sajtóban és online felületeken tettek közzé hirdetéseket. A felületek darabára nettó 64 892 forint plusz áfa volt.

Hirdetés
hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.