Itthon hvg.hu 2011. május. 09. 10:24

Gyurcsány átérzi az őt támadó párttagok helyzetét

"A ma reggeli adatok szerint pár nap alatt 1027-en írták a pártszavazási kezdeményezést. Ez nem rossz! Semmi kétség, hogy rövid időn belül meglesz a szükséges mennyiségű aláírás" - olvasható Gyurcsány Ferenc legfrissebb Facebook-bejegyzésében.

Az exkormányfő kifejti: "a vezetők egy része boldogtalan a kezdeményezéstől. Ezen nem csodálkozom. Hiszen sokaknak éppen a jelenlegi rendszer változatlanul hagyása lehet a biztosíték arra, hogy továbbra is helyük legyen a párt közép- és felsővezetésében. Személyesen át tudom érezni helyzetüket. De ez nem személyes ügy".

"Sokszor mosolygok magamban, hogy az ilyen-olyan reformokat (egykor?)  támogató politikusok milyen elszántan érvelnek a változások ellen, ha saját világukról, pártjukról van szó. Nem időszerű a változás, meg oktalan feszültségeket teremt - mondják. Na és amikor át kellett alakítani az egészségügyi rendszert, vagy a felsőoktatást? Amikor másoknak kellett és kell alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez? Vagy csak addig tart a reformpártiság, amíg mások életét teszi bonyolultabbá?" - tette fel kérdéseit Facebook-oldalán Gyurcsány.

"Amerre én járok, a múlt héten mondjuk Vácon és Pécsett, a tagok és támogatók változásokat sürgetnek. Szerintem a tagok vannak többen. Nem velem vitatkoznak a változatlanságért kiáltó vezetők, hanem saját tagságunkkal" - magyarázta.

Hirdetés
hvg360 Sztojcsev Iván 2025. január. 13. 06:30

Kiszámoltuk, melyik volt az ország legproblémásabb vasútvonala 2024-ben

Annyira megsokasodtak a bajok a győri vasútvonalon a felújítás után, hogy a második helyre jött fel, de a legtöbb gondot összeszedő magyar vonal így is ugyanaz lett, mint amely öt éve minden évben. A csúcskésést az a vonat hozta össze, amely Budapestről kilenc és fél óra alatt ért el Ausztriába, de a listánkból az is kiderül, hogy a havazás vagy épp a nyári hőség mennyire viselte meg a vasutat. Ahogy az is, van-e egyáltalán olyan vonal, ahol tökéletes volt a szolgáltatás.