Elvette a kedvét a sok eső a bringásoknak
A hideg és esős idő miatt valamivel kisebb részvétellel, de számos új belépővel "összességében sikeresen" zajlott le a Bringázz a Munkába kampány tavaszi időszaka - közölte a Magyar Kerékpárosklub.
Az országos akcióban közel 8200 résztvevő teljesítette a minimum nyolc tekerést a kampány egy hónapja alatt. Ez ugyan valamivel kisebb a tavaly őszi akciót teljesítők számánál, azonban az idei időjárás is lényegesen hidegebb és esősebb volt - olvasható a közleményben.
A tavaszi kampány ugyanakkor 2745 új belépővel bővült, akiknek 20 százaléka autóról vagy motorról váltott kerékpárra - emelik ki a szervezők. A résztvevők több mint 1,7 millió kilométert tekertek, eközben közel 39 millió forint benzinpénzt spóroltak meg, hozzávetőleg 100 ezer kakaóscsigának megfelelő, vagyis 35 millió kalóriát égettek el, és 630 tonna szén-dioxid kibocsátásától kímélték meg a légkört.
A 2007 őszén indult Bringázz a Munkába (BaM) kampány a Magyar Kerékpárosklub és a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium szervezésében valósul meg az európai Lifecycle projekt és a Kerékpáros Magyarország Program keretében, az Európai Unió támogatásával.
A tavaszi kampány ugyanakkor 2745 új belépővel bővült, akiknek 20 százaléka autóról vagy motorról váltott kerékpárra - emelik ki a szervezők. A résztvevők több mint 1,7 millió kilométert tekertek, eközben közel 39 millió forint benzinpénzt spóroltak meg, hozzávetőleg 100 ezer kakaóscsigának megfelelő, vagyis 35 millió kalóriát égettek el, és 630 tonna szén-dioxid kibocsátásától kímélték meg a légkört.
A 2007 őszén indult Bringázz a Munkába (BaM) kampány a Magyar Kerékpárosklub és a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium szervezésében valósul meg az európai Lifecycle projekt és a Kerékpáros Magyarország Program keretében, az Európai Unió támogatásával.