2007. február. 02. 08:42 Utolsó frissítés: 2007. február. 02. 08:47 Itthon

Több a tévéreklám, fájdalomcsillapító a rekorder

Csaknem ugyanannyi tévéreklámot néztek meg tavaly a magyar nézők, mint 2005-ben, pedig az AGB Nielsen Médiakutató Kft. szerint "óriási" volt a hirdetések számának növekedése.

A vizsgált 18 csatornán 43 százalékkal, egészen pontosan 1 373 576 alkalomra nőtt a reklámfilmecskék, a szpotok megjelenése, a 4 évnél idősebbek ebből viszont csak átlagosan 19 221-et láttak, 141-gyel kevesebbet, mint egy évvel korábban. A szpotok elszaporodása elsősorban a tematikus kábelcsatornáknak tulajdonítható, nem a nagy országos tévéknek. Az AGB szerint egy fájdalomcsillapító-szpot volt a leggyakrabban látott reklám, 71-szer került egy átlagnéző szeme elé.

Hirdetés
hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.