2007. február. 23. 15:35
MTI
Utolsó frissítés: 2007. február. 23. 15:35
Itthon
Magyar reklámfilm nyert a nemzetközi filmfesztiválon
Gergely Zoltán A világ leghosszabb villamosa című alkotása nyerte el a legjobb reklámfilmnek járó díjat a Cinerail Nemzetközi Filmfesztiválon Párizsban - tájékoztatta a BKV Zrt.
A Combino villamost népszerűsítő 52 másodperces reklámfilm25 alkotást megelőzve lett kategóriája díjnyertese a közlekedési témájú filmek fesztiválján. Az interneten, úgynevezett vírusmarketinggel terjesztett humoros
spot, a BKV Zrt. és a Well Reklámügynökség közös munkája, az első magyar nyertes a fesztivál történetében - hangsúlyozza a közlekedési vállalat közleménye, hozzátéve, hogy az oklevelet Gilles Alligner, a Cinerail Association elnöke csütörtökön adta át Vitéz Ágnesnek, a BKV marketing főosztályvezetőjének.
Az alkotás rendezője a film készítésének folyamatát felidézve elmondta, hogy miután a villamosforgalmat a forgatás kedvéért nem állították le, a filmet rekordgyorsasággal, három és fél óra alatt kellett felvenniük az éjszakai üzemszünet idején. Gergely Zoltán, aki eredetileg reklámszövegíróként dolgozott, azt reméli, hogy ez az alkotás kiugrási lehetőséget jelent számára. Gergely Zoltán nevéhez fűződik a Szupermosás című 15 perces
kisjátékfilm, amely tavaly a 37. Magyar Filmszemlén a főiskola legjobb vizsgafilmje lett, és elnyerte a Simó Sándor-díjat, valamint számos nemzetközi fesztivál elismerését.
A Cinerailen 2004-ben már versenyzett magyar alkotás: Cs. Nagy Sándor és Makkai Bence Holtvágány, valamint Tóth Barnabás Vonaton című rövidfilmje. A tizenötödik alkalommal megrendezett fesztivál alaptémája a kezdetek óta a közlekedés, a 2007-ben bemutatott 97 mű is mind a metróhoz, vasúthoz, vagy a villamoshoz kapcsolódik. A Cinerailen négy - rövidfilm, dokumentumfilm, reklámfilm és referencia film - kategóriában versenyeztek az alkotások. A világ leghosszabb villamosa című spotot a BKV honlapján tekinthetik meg az érdeklődők.
spot, a BKV Zrt. és a Well Reklámügynökség közös munkája, az első magyar nyertes a fesztivál történetében - hangsúlyozza a közlekedési vállalat közleménye, hozzátéve, hogy az oklevelet Gilles Alligner, a Cinerail Association elnöke csütörtökön adta át Vitéz Ágnesnek, a BKV marketing főosztályvezetőjének.
Az alkotás rendezője a film készítésének folyamatát felidézve elmondta, hogy miután a villamosforgalmat a forgatás kedvéért nem állították le, a filmet rekordgyorsasággal, három és fél óra alatt kellett felvenniük az éjszakai üzemszünet idején. Gergely Zoltán, aki eredetileg reklámszövegíróként dolgozott, azt reméli, hogy ez az alkotás kiugrási lehetőséget jelent számára. Gergely Zoltán nevéhez fűződik a Szupermosás című 15 perces
kisjátékfilm, amely tavaly a 37. Magyar Filmszemlén a főiskola legjobb vizsgafilmje lett, és elnyerte a Simó Sándor-díjat, valamint számos nemzetközi fesztivál elismerését.
A Cinerailen 2004-ben már versenyzett magyar alkotás: Cs. Nagy Sándor és Makkai Bence Holtvágány, valamint Tóth Barnabás Vonaton című rövidfilmje. A tizenötödik alkalommal megrendezett fesztivál alaptémája a kezdetek óta a közlekedés, a 2007-ben bemutatott 97 mű is mind a metróhoz, vasúthoz, vagy a villamoshoz kapcsolódik. A Cinerailen négy - rövidfilm, dokumentumfilm, reklámfilm és referencia film - kategóriában versenyeztek az alkotások. A világ leghosszabb villamosa című spotot a BKV honlapján tekinthetik meg az érdeklődők.
Plázs
MTI
2007. február. 12. 17:30
Reklámkorlátozással a gyerekkori elhízás ellen
Vállalkozás
hvg.hu
2007. február. 08. 14:43
Izgő-mozgó reklámok és ügyetlen akció a weben
Tech
hvg.hu
2007. február. 19. 12:31
Képekbe rejtik az információt a legújabb reklámokban
Shake
hvg.hu
2007. február. 13. 21:02