2005. március. 24. 17:45
hvg.hu
Utolsó frissítés: 2005. március. 24. 17:56
Itthon
Mélyen bennünk él még a libamájkonzerv reklámja
Az orosházi libamájpástétom-reklám a ’80-as évek legemlékezetesebb hirdetése - ez derült ki az origo Menedzsment Fórum tesztjéből, amelyet az elmúlt hetekben közel ötezren töltöttek ki.
A portál olvasóinak 84 százaléka tisztán emlékezett a zörgő bádogpáncélt viselő lovagra, aki a királylány helyett a hálóteremben nagy tételben felhalmozott konzerveket ölelte magához.
A második helyet 80 százalékos ismertséggel a Casco reklámja nyerte, amelyben egy kedves, bajuszos fiatalember a pártértekezleten elszunnyadva azt álmodta, hogy elveszíti a kontrollt Zsigulija felett, és a szakadékba zuhan – az akciófilmek már húsz évvel ezelőtt is vonzották a közönséget. A harmadik helyet a kor forradalmi újdonságát, a hamburgert Flipper Öcsivel népszerűsítő City Grill, valamint a nett Ergonett kapta, mindkettő 76 százalékot ért el.
A '80-as évek reklámjainak ismertségét vizsgáló teszt eredményeit itt találják.
A második helyet 80 százalékos ismertséggel a Casco reklámja nyerte, amelyben egy kedves, bajuszos fiatalember a pártértekezleten elszunnyadva azt álmodta, hogy elveszíti a kontrollt Zsigulija felett, és a szakadékba zuhan – az akciófilmek már húsz évvel ezelőtt is vonzották a közönséget. A harmadik helyet a kor forradalmi újdonságát, a hamburgert Flipper Öcsivel népszerűsítő City Grill, valamint a nett Ergonett kapta, mindkettő 76 százalékot ért el.
A '80-as évek reklámjainak ismertségét vizsgáló teszt eredményeit itt találják.
Világ
MTI/hvg.hu
2005. március. 21. 13:08
Magyar reklámfilm nyert második díjat Berlinben
Média
hvg.hu
2004. december. 02. 14:08
Másodpercalapú reklámfilmek a Vodától
Média
MTI
2005. február. 08. 15:16
Közös kampányban népszerűsítik a márkahűséget
Média
hvg.hu
2004. november. 30. 15:39
A Soproni Ászok és a Matáv a legkedveltebbek
Média
hvg.hu
2004. november. 30. 15:44