2005. március. 24. 17:45 hvg.hu Utolsó frissítés: 2005. március. 24. 17:56 Itthon

Mélyen bennünk él még a libamájkonzerv reklámja

Az orosházi libamájpástétom-reklám a ’80-as évek legemlékezetesebb hirdetése - ez derült ki az origo Menedzsment Fórum tesztjéből, amelyet az elmúlt hetekben közel ötezren töltöttek ki.

A portál olvasóinak 84 százaléka tisztán emlékezett a zörgő bádogpáncélt viselő lovagra, aki a királylány helyett a hálóteremben nagy tételben felhalmozott konzerveket ölelte magához.

A második helyet 80 százalékos ismertséggel a Casco reklámja nyerte, amelyben egy kedves, bajuszos fiatalember a pártértekezleten elszunnyadva azt álmodta, hogy elveszíti a kontrollt Zsigulija felett, és a szakadékba zuhan – az akciófilmek már húsz évvel ezelőtt is vonzották a közönséget. A harmadik helyet a kor forradalmi újdonságát, a hamburgert Flipper Öcsivel népszerűsítő City Grill, valamint a nett Ergonett kapta, mindkettő 76 százalékot ért el.

A '80-as évek reklámjainak ismertségét vizsgáló teszt eredményeit itt találják
Hirdetés
Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.