Átívelő életművek – Reigl Judit és Hantai Simon a Ludwig Múzeumban / Az ikon megtisztítása – Derkovits a Nemzeti Galériában / Jelkép és autoritás – Ai Weiwei Berlinben / Nacionalizmus a bőr alatt is – nemzetközi kiállítás Pécsen / A nyúl félelme – az Art Cologne és a forgalmi adó / Látszóbeton a föld alatt – az M4 metróvonal / A harmadik fal és az utolsó lovag – egy ex-fűtermesztő Kreuzbergben / Fény a kép előtt, kép a gép mögött – rajzkiállítás a Modemben
Átívelő életművek – Reigl Judit és Hantai Simon a Ludwig Múzeumban (Máthé Andrea)
Az ikon megtisztítása – Derkovits a Nemzeti Galériában (Bán András, Bakos Katalin, Andrási Gábor)
Jelkép és autoritás – Ai Weiwei Berlinben (Varga Marina)
Nacionalizmus a bőr alatt is – nemzetközi kiállítás Pécsen (András Edit)
Képzőművészeti ufó: Csakoda – a falakon kívül (Nagy Gergely)
Hazai műgyűjtők – Balázs Árpád és Dénes Andrea (Spengler Katalin)
A nyúl félelme – az Art Cologne és a forgalmi adó (Varga Marina)
Magyar önkép, velencei tükörben – az Uffiziból a Várba (Boncz Hajnalka)
Látszóbeton a föld alatt – az M4 metróvonal (Lévai-Kanyó Judit)
A harmadik fal és az utolsó lovag – egy ex-fűtermesztő Kreuzbergben (Molnár Edit)
Indigó kedv – Baglyas Erika a Viltin Galériában (Somogyi Zsófia)
Fény a kép előtt, kép a gép mögött – rajzkiállítás a Modemben (Áfra János)
Legnagyobb veszély: a divat – portré Rudi Fuchs művészettörténészről (Emőd Péter)
Tárlatvezető: Virág Ágnes
Kiállításokról: Halálugrás egy sámliról – a Trafóban, Római Iskola a Molnár-C. Pál Múzeumban, tárlatok az ART Basel idején, az Oroszországi Zsidók Történeti Múzeuma Moszkvában (Dékei Kriszta, Sinkó István, Darányi György, Erdélyi Péter)