Gazdaság hvg.hu 2023. március. 06. 15:37

Száz terméke árát csökkenti a Lidl

Az érintett áruk többsége tejtermék.

Száz termékének árát csökkentette hétfőtől a Lidl Magyarország, amelyek között ötvennél több alaptejtermék is szerepel. A vásárlók ezeket akár 27 százalékkal olcsóbban vehetik meg, mint korábban.

Több sajtot adnak majd kedvezőbb áron, de olcsóbb lesz többek között

  • 24 százalékkal a Pikok szeletelt szendvicssonka,
  • 11 százalékkal a Pilos 20 százalékos tejföl,
  • 16 százalékkal a Combino durum száraztészta,
  • 10 százalékkal a Kania fűszerpaprika,
  • 11 százalékkal a W5 mosogatógéptabletta,
  • 27 százalékkal a Siempre tisztasági betét
  • és a különböző méterű és kiszerelésű Lupilu Nature pelenka.

A Lidl január elsejétől közel 200 termék fogyasztói árát csökkentette, e termékek körét bővítették most.

A múlt héten az Aldi közölte, hogy mérsékeli a sajtjai árát, azután hasonló döntést hozott a CBA is. Korábban a vaj árát csökkentette több áruházlánc.

Ha van rajta ársapka, az a baj, ha nincs, akkor az: harapófogóban a magyar gyártók

Satuba kerültek az agrárvállalkozók, mert kiszorulhatnak a boltok polcairól, miközben az uniós pénzesőből éppen gigafejlesztésekre készülnek, amihez viszont sok pénz kell. Hihetetlen mennyiséget vásároltunk az árstopos termékekből: a NielsenIQ felmérése szerint több mint 80 százalékkal nőtt meg a kereslet a termékek iránt.

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.

zöldhasú
Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.