Indoklásuk szerint ezzel közelebb hozzák az ügyintézést az emberekhez.
Szerethetővé és mindenki számára elérhetővé tenné a bankolást az Erste Bank, ezért új marketingstratégiája részeként megújulnak bankfiókjai. Új, monokróm logó kerül rájuk, amelynek a pénzintézet szerint modernebb, színesebb és életszerűbb a képi világa. Ez a gyakorlatban nagyjából annyit jelent, hogy a betűk széleit lekerekítették:
Az arculat modernizálása során a bank telefonos applikációjának dizájnját követték, nyolc új színnel operálnak minden csatornán és országban.
Változik a pénzintézet magyarországi neve is: Erste Bank Hungary helyett egyszerűen csak Erste lesz hivatalosan is, igazodva a hétköznapi szóhasználathoz. Az új bankfiókok – így a készülő budapesti Corvin Palace fiók a Blaha Lujza téren – már az új arculattal nyithat ki, a többi, valamint a honlap és digitális felületek fokozatosan újulnak meg.
A pénzintézet szerint a bonyolult procedúrák, jogi nyelvezet és a pénzügyek körüli tabuk miatt a pénz kezelése sokaknak okoz fejfájást, ezért a legtöbben nem akarnak vagy mernek segítséget kérni. Emiatt az újítások nemcsak a megjelenésre, hanem az ügyfelekkel folytatott kommunikációra és a szolgáltatásokra is kiterjednek majd, ennek egyik lépéseként a szövegeket a hétköznapi nyelvhez igazítja a bank. Céljuk, hogy az ügyintézés olyan legyen, mintha csak az ügyfelek saját családtagjaikkal beszélnének a pénzügyeikről.
Közleményükben kiemelték: fontosnak tartják, hogy a bankolás mindenki életébe könnyen és kényelmesen beilleszthető legyen – akár kutyasétáltatás közben, néhány bankfiókjukba ugyanis már a házikedvenccel együtt is be lehet térni.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.