Gazdaság hvg.hu 2022. szeptember. 14. 17:11

Elérte a rezsiemelés az NKM telefonos ügyfélszolgálatát is

A rezsiárak emelkedése miatt a korábbihoz képest nyolcszorosára emelkedett a telefonos ügyfélszolgálat által lebonyolított hívások száma az NKM Energia Zrt.-nél, az ezt működtető cég így bő harmadával emelte az árat.

Bő harmadával nőtt az Nemzeti Közművek Energia Zrt. számára biztosított telefonos ügyfélszolgálati szolgáltatás ára – szúrta ki a Napi.hu az uniós közbeszerzési közlönyben. A több mint 36 százalékos költségnövekedés hátterében a kormány nyári rezsinövelésről szóló intézkedései állhatnak.

Az NKM számára ezt a szolgáltatást tavaly nyerte el 24 hónapra a Protocall 2009 Web-és Telemarketing Kft. 185 millió forintos ajánlattal, ám az energiaszámlákat érintő változások miatt jelentősen megnövekedett az ügyfélszolgálat terhelése,

a napi fogadott hívások száma közel 50 ezerre, a korábbi nyolcszorosára, a szolgáltatás díja emiatt pedig 185 millió forintról 253 millió forintra emelkedett.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?