A Durex és a KitKat gyártója is a gyártási költségek növekedésével indokolja az áremelést.
Áremelkedéssel riogat a KitKat mellett a Smartiest is gyártó Nestlé és a Durex óveszereiről ismert Reckitt Benckiser is – írja a BBC. A csokigyártó cég feje, Mark Schneider elmondta, "elég kockázatmentes feltételezés", hogy idén drágulás várható. Hozzátette, hogy nincs olyan porcikája a cégnek, amit ne érintett volna az infláció. A Durex gyártója szerint is jöhet az árak emelkedése, de reméli, hogy a növekedés egy részét be tudják nyelni.
Jeff Carr, a Reckitt Benckiser pénzügyi igazgatója szerint minden tekintetben, a kőolajtól a műanyagon és a szállításon át a munkabérekig, növekedtek a költségeik. Ugyanakkor ennek a költségnövekedésnek egy jó részét hatékonysággal tudják ellensúlyozni. „Ezeknek csak egy minimális részét terheljük rá a vásárlókra” – mondta.
Mint korábban megírtuk nem csak a csoki, az óvszer, de a sör is drágulni fog és ennek is a globálisan elszálló infláció lesz az oka.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.