Nem Gyurcsány Ferenc, de még csak nem is Medgyessy Péter tehet arról, hogy ilyen magas a benzin ára.
Igen furcsa magyarázattal állt elő a kormány, amikor az atv.hu arról kérdezte, hogy miért ilyen magas a benzin ára. Azt írták, hogy „a kormánynak azért ilyen szűk a mozgástere, mert 2004-ben az uniós csatlakozási tárgyalások során a baloldali (Medgyessy–Gyurcsány) -kormány kérhetett volna kedvezőbb számítási szabályt a kötelezően alkalmazandó jövedéki és áfarendelkezések alól; de nem tette”. A kormány azonban a 24.hu szerint tévesen hibáztatja a volt miniszterelnököket: valójában 2004-ben már bőven nem tárgyalt az ország hasonló dolgokról, hiszen akkor csatlakoztunk az Európai Unióhoz – arról már nem is beszélve, hogy Gyurcsány ekkor még a közelében sem volt a miniszterelnökségnek.
A csatlakozási szerződéseket a kormány 2003 április 16-án szignózta Athénban. Igaz, a miniszterelnök ekkor már Medgyessy volt, a tárgyalások akkorra már régen lezárultak, egész pontosan 2002 december 13-án. Igen, már ekkor is Medgyessy volt a miniszterelnök, azonban a tárgyalási folyamat akkor zajlott az EU-val, amikor az első Orbán-kormány volt hatalmon (1998–2002).
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.