Az egy évvel korábbi 129 milliós veszteség után tavaly már 21,5 millió forint profitot hozott Mészáros Lőrinc sportmárkája, a 2Rule.
Míg két évvel korábban 129 milliós veszteséggel zárt a Mészáros Lőrinc-féle 2Rule sportmárka, a helyzet tavaly nagyot változott: akkor 21,5 milliós adózott eredményt ért el a 2019-es üzleti évben a márka tulajdonosa, a Magyar Sportmárka Zrt. A cég értékesítései pedig 213 százalékkal, 527 millióra nőttek.
A 2Rule története igen pikánsan indult, miután ugyanis létrejött, hirtelen több csapat is arra váltott át, a kormánybarát médiumok pedig hatalmas lelkesedéssel kezdték reklámozni a felületeiken. A Médiatanács 700 ezer forintos bírságot szabott ki emiatt a TV2-re. A márkát kritizáló sportújságíró-szakértő szerződését a TV2 csoport nem hosszabbította meg később.
A sportszermárkát Orbán Viktor kedvenc újságjának főszerkesztője, Szöllősi György is védelmébe vette.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.