Arra akarták felhívni a figyelmet, hogy a kerékpárosokon legyen sisak.
Szexizmussal vádolják a német közlekedési minisztérium reklámkampányát, amelyben arra bíztatják a kerékpárosokat, hogy viseljenek sisakot biciklizés közben. A bírálóknál az verte ki a biztosítékot, hogy a reklámban szereplő német topmodell, Alicija Köhler egy lila sisakon kívül csak fehérneműt visel, miközben a plakát felirata az, hogy "szarul néz ki, de megmenti az életemet". A kritikusok szerint ez zavarba ejtő, ostoba és szexista.
A Guardian beszámolója szerint a hirdetést kormánypárti politikusok is kifogásolták. A családügyi miniszter például a Facebookon üzent a közlekedési miniszternek, hogy tetőtől talpig felöltözve is fel lehet hívni a figyelmet a biciklis sisak viselésének fontosságára.
A közlekedési minisztérium azzal vágott vissza, hogy egy közlekedési reklám akkor sikeres, ha megrázó.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.