Kezdődik a lezárás Pécel és Aszód között.
Ma indul a Budapest-Hatvan-Miskolc vasútvonal Pécel és Aszód közötti szakaszának felújítása, december 7-ig itt szünetel a vonatforgalom és autóbuszok szállítják az utasokat. Az érintett InterCity-járatok helyett a budapesti Keleti pályaudvar és Hatvan között a 10 hónapos vágányzár ideje alatt szintén pótlóbuszok járnak.
A MÁV Zrt. tájékoztatása szerint a pályarekonstrukció miatt jelentős korlátozásokra kell számítani; a vonatpótláshoz 66 busz áll rendelkezésre. Emellett Gödöllőről a H8-as HÉV sűrűbben jár Budapestre, az Örs vezér terére, a H9-es (csömöri) HÉV-vonalon pedig Desiro motorvonatokat is forgalomba állítanak. Az Örs vezér tere és Kerepes között hétköznap csúcsidőben a megszokottnál kétszer sűrűbben, 7-8 percenként indulnak majd a HÉV-szerelvények, és három helyett hat kocsi viszi az utasokat a H8-as vonalon.
Az S80-as személyvonatok csak a budapesti Keleti pályaudvar és Pécel, illetve Aszód és Hatvan között közlekednek. Pécel és Aszód között pótlóbuszok viszik az utasokat; az S80-as jelzésű buszok Pécel és Aszód között minden megállóhelyen megállnak, míg a G80-as járatok csak Bagon, a Dózsa György úton.
A Keleti pályaudvar és Hatvan között a miskolci, a kassai, a nyíregyházi és a debreceni InterCity-járatok helyett IC-pótlóbuszok viszik az utasokat. Az M3-as autópályán közlekedő buszok a Keleti pályaudvar melletti, Verseny utcai ideiglenes autóbusz-megállóhelyről indulnak és oda is érkeznek. Az IC-pótlóbuszok pótjeggyel és díjmentes helyjeggyel vehetők igénybe.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.