Nem csak embertelen volna a közlekedési szakszervezet szerint, ha 400 órára emelnék a túlórakeretet, hanem az ő szakmájukban életveszélyes is.
Embertelen, a közlekedési dolgozóknál pedig életveszélyes Kósa Lajosék terve a túlórakeret emeléséről – figyelmeztetett a Közúti Közlekedési Dolgozók Szakszervezete. Szatmáry Kristóf és Kósa a mostani 300-ról 400 órára emelné meg az éves túlórakeretet ott, ahol kollektív szerződés van.
Baranyai Zoltán, a szakszervezet elnöke azt mondta a portfolio.hu szerint: a közúti közösségi közlekedésben foglalkoztatott buszsofőrök szinte minden cégnél már eddig is évi 300 órát túlórázhattak, ezen felül viszont még így is havi 30-40 óra pluszt töltenek a munkahelyükön. Ez utóbbi nem munkaidő, csak rendelkezésre állás, de így is 11-12 órát tesz ki a vezetés és a rendelkezésre állás.
Kósa és Szatmáry szerint a javaslatuk oka egyszerű: aki többet akar dolgozni és keresni, az tehesse ezt meg.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.