Hamarosan megkötik a szerződést a Puskás stadion kommunikációs feladatainak ellátásáról.
Összesen 60 millió forintot szánnak a Puskás-stadion építésének kommunikációs tevékenységére, a reklámügynökségi, PR- és médiaügynökségi feladatokra – vette észre az Mfor a közbeszerzési hatóság adatbázisában. A munkát a New Land Media és a Lounge Design végezheti el.
Ez még így is aprópénz a stadion építésének teljes költségvetéséhez képest. Az eredeti terv az volt, hogy 40 milliárd forintból megépül az új aréna, ehhez képest most tartunk 190 milliárdnál.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.