Gazdaság MTI 2018. április. 03. 19:47

A Lidl mostani döntéséért alighanem a bolygónk is nagyon hálás lesz

Fokozatosan csökkenti majd a műanyag csomagolás mértékét az áruházlánc saját márkás termékein.

Fokozatosan eltűnik a felesleges műanyag a Lidl saját márkás termékeiről – közölte kedden az élelmiszerlánc.

Magyarországon az energiaitalok egységcsomagolásával indul a változás: a tervek szerint augusztustól, a megújult csomagolásnak köszönhetően, az italok papírtálcáiról eltűnik a műanyag, aminek eredményeként Magyarországon évente közel öt tonnával kevesebb fóliát kell majd csomagolásra felhasználni.

Közleményükben ismertetik, hogy a Lidl és a Kaufland áruházakat is tulajdonló Schwarz-cégcsoport Európa-szerte a termékek és termékcsomagolások műanyag-felhasználásának csökkentésére törekszik, és támogatja az újrahasznosítási folyamatok innovációját a választék 70 százalékát kitevő saját márkás termékek csomagolásánál.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője hangsúlyozta: más árucsoportoknál is a legmegfelelőbb csomagolás kialakítására törekszenek. Az áruházakban és logisztikai központokban a munkafolyamatok során keletkezett műanyagok és fóliaanyagok több mint 90 százalékát újrahasznosítják.

zöldhasú
Hirdetés