Úgy tűnik, most volt a fordulópont a digitális vs. televízió hirdetésversenyben.
Mindenki tudta, hogy bekövetkezik majd, csak az időpont volt bizonytalan. Most azonban - legalábbis a Magna Global kutatói szerint - megtörtént: a hirdetők világszinten többet költöttek digitális platformokon, mint a televíziókban. És úgy tűnik, innen nincs megállás: az olló csak nyílni fog. Az előrejelzések szerint a televíziós hirdetések értéke nagyrészt stabil marad: míg 2017-ben a hirdetők globálisan 178 milliárd dollárt költöttek el erre, öt év múlva is kicsengetnek 183 milliárdot.
Ehhez képest a digitális hirdetések értékét már 2017-ben is 209 milliárd dollárra becsülik, ez az összeg 2022-ben 347,7 milliárd lehet.
Arról pedig, hogy ez a fordulat mennyire várható volt, elég megemlíteni, hogy 1999-ben a televíziós hirdetések értéke 94 milliárd dollár volt, míg a digitális 4,8 milliárd.
A költések alakulását a statista.com portál grafikonján követheti. (Arról, hogy miként alakult ebben az időszakban a nyomtatott sajtóban elhelyezett hirdetésekre szánt összeg, nincsenek adatok.)
You will find more statistics at StatistaA kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.