Megkötötték a szerződést, több tízmillió forintból próbálják az 50 legolvasottabb portál közé hozni a Ridikült.
Közel 60 millió forintot fizet ki az MTVA a Ridikül portáljának tartalomszolgáltatásáért – derül ki a friss Közbeszerzési Értesítőből. A pályázaton a 42 Digitális Kommunikációs Ügynökség Kft. nyert.
Az 59,4 millió forintért az MTVA azt kérte, hogy készüljön a 30-40 éves korosztályt célzó női online magazin, amely „pozitív életszemléletű, az életet, a családot, az emberi kapcsolatokat, az egészséget és a női szépséget (test és lélek szépségét) értékként kezelő felület” lenne. Mindezt úgy kell elérni, hogy könnyed hangvételű, az olvasót barátnőként kezelő honlap készüljön.
A cél napi 50 ezer, havonta 700 ezer látogatót hozni, ami a Gemius adatai alapján a magyar online lappiacon nagyjából a Top50-be kerülést jelentené. A nyilvánosan elérhető májusi napi olvasottsági adatok alapján a 179. helyen áll a 700-nál is több portált tartalmazó Gemius-adatbázisban.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.