Heidi Klum német modellt szervezte be a diszkontlánc, de nem csak reklámarcnak.
Új babérokra tör a Lidl: a német diszkontlánc Heidi Klum ruháit fogja forgalmazni üzleteiben. A német szupermodell kreációinak felbukkanása a húspult mellett nem csak a Lidl kategóriájában kapcsolja újabb fokozatba a versenyt, de kellemetlenül érintheti a fast fashion láncokat is. Például a H&M-t, amelynek rendszeresen találni a kollekciójában hírességek által tervezett darabokat is – természetesen az átlagosnál magasabb áron.
Valószínűsíthető, hogy a Heidi Klum-kollekció árát sem a legalsó kategóriába lövi majd a Lidl. Igaz, ez nem feltétlenül idegen a diszkont üzletpolitikájától, hiszen luxusélelmiszereket – például homárt – még a magyarországi boltokban is vásárolhatunk.
A topmodell beszervezésének időpontja sem lehet véletlen: a kollekciót nagyjából akkor kezdik forgalmazni, amikor a Lidl megnyitja első üzleteit az Egyesült Államokban. Heidi Klum nem csak Európában, de az óceán túlpartján is ismert, ráadásul nem csak modellként, de üzletasszonyként is. A Forbes korábban 20 millió dollárra becsülte a 44 éves modell jövedelmét.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.