A Schalke-drukkerek a hivatalos csapatmezbe épített chippel is fizethetnek a stadionban a következő szezonban.
A Schalke vezetői csütörtökön jelentették be, hogy szponzori megállapodást kötöttek az AllyouneedFresh nevű online bevásárlóközponttal, ennek első látványos jele lesz a mezbe épített chip. A cég logója a következő szezonban használatos mezek ujján jelenik majd meg, ide lesz beépítve a chip, amelynek segítségével kézpénz nélkül is fizethetnek a drukkerek a stadion területén.
A játékosok által használt mezben nem lesz megtalálható a chip, csak a szurkolóknak szánt verzióban.
A klub és a cég négyéves, 20 millió euróról (6,2 milliárd forint) szóló szponzori megállapodást írt alá.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.