Százból egy mondja azt, hogy nagy hatással van rá a hirdetés.
Egy 11,5 ezer vásárló megkérdezésén alapuló angol felmérés eredménye szerint a mintában részt vevőknek mindössze egyetlen százaléka mondta azt, hogy a karácsonyi reklámok nagyban befolyásolják a pénzköltését – írja a The Guardian.
A MoneySavingExpert.com által végzett felmérésből az is kiderült, hogy a vásárlók 69 százalékát egyáltalán nem hatja meg a karácsonyi reklámozás – inkább csak a show részeként tekintenek a szezonális hirdetésekre.
A reklámokba idén is óriási pénzeket ölő cégek szomorúan vehetik tudomásul, hogy a válaszadóknak csak 6 százaléka mondta, tetszik neki valamelyik hirdetés, de nem emlékszik, melyik márkához tudná kötni azt. Ráadásul 9 százaléknál kontraproduktív a hirdetés, ők kifejezetten elkerülik azt a boltot vagy láncot, amelynek a karácsonyi reklámját megnézték.
A boxer viszi a show-t az idei karácsonyi szezonindító John Lewis-reklámfilmben
Berúgták a britek a karácsonyi motort, megjelent az idei John Lewis-reklámfilm, indulhat a kommerciális téboly.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.