Gazdaság hvg.hu 2016. november. 04. 13:35

Csaknem másfél népszavazásnyit költöttek idén a Budapest-2024 hirdetésére - videók

Azt mondják, kell a társadalmi támogatás - népszavazás azonban nem lehet.

A Human Telex nevű cég készített reklámokat a 2024-es budapesti olimpia tervéhez. A projekthez olimpiai bajnokok - Szilágyi Áron, Kozák Danuta - is adták a nevüket, akárcsak Kemény Dénes, a magyar férfi vízipólócsapatot egykor a csúcsra juttató edző.

A kampány fő üzenete, hogy az olimpia egyedülálló, közös élménnyel ajándékozná meg a magyarokat, emellett pozitív hatással lenne a jövő sportolóira és a teljes társadalomra is.

Szerepet kap a szpotokban Szilágyi Áron menyasszonya, Kozák Danuta édesapja, valamint Kemény Dénes édesapja és gyermekei.

A 24.hu szerint a Magyar Olimpiai Bizottság és a Fővárosi Önkormányzat által létrehozott Budapest 2024 Zrt. csak idén már több mint 6,58 milliárd forintot költött a projektre. Indoklásuk szerint azért van szükség az őszi társadalmi célúnak nevezett kampányra, mert az olimpiai társadalmi támogatottságától nagyban függ az olimpiai helyszínek kiválasztása, valamint a szervezés.

A tévéreklámok mellett az olimpiai cég a rádióban és nyomtatott sajtóban, a közterületen és az interneten is hirdet. Azt nem tudni még, hogy erre mennyit költenek.

A NOB egyébként 2017 szeptemberében dönt a magyar pályázatról, amely a Los Angeles-i és a párizsi projekttervvel verseng majd.

zöldhasú
Hirdetés